search box

Sunday 25 December 2011

guru gigit pelajar

mungkin kerana sangap menggigit, seorang guru gred lima di Voorheesville Elementary School dekat Albany, New York ditahan pihak berkuasa selepas menggigit seorang pelajar perempuan.

Michael Guerette

Michael Guerette, 50, didakwa melakukan perbuatan bijak tersebut semasa bermain gusti lengan dengan seorang pelajar lelaki. ketika kejadian, pelajar-pelajar lain turut masuk campur membantu pelajar lelaki tersebut untuk menewaskan Guerette. mangsa yang juga membantu dengan meletakkan tangannya pada tangan pelajar lelaki terbabit tiba-tiba digigit oleh Guerette.

menurut Timbalan Sheriff daerah Albany, Craig Apple, semasa pelajar perempuan berkenaan meletakkan tangannya di hadapan Guerette, guru tersebut menggigit lengan mangsa sehingga meninggalkan kesan lebam. "ini merupakan kes yang amat pelik. saya tertanya-tanya apakah jenis guru yang menggigit pelajar?!" katanya kepada Times Union. "dan kalau anda ada masa, beli la gajet terbaru keluaran Apple, iPhone 4S...hahaha."



sementara itu pihak Voorheesville Elementary School berkata, insiden ini 'sukar untuk difahami dan mustahil untuk diterima'.

Guerette boleh didakwa atas kesalahan membahayakan pelajar dan mungkin akan membazirkan setahun hidupnya di dalam penjara jika disabit kesalahan. motif kejadian tidak diketahui, tetapi dipercayai mungkin Guerette mahu mencuba cara baru membuat 'love bite' di lengan.

"saya tak sedar masa tu. saya ingatkan ia cheesy pizza dengan topping makaroni. ia sememangnya nampak lazat. hohoho," kata Guerette.


2 comments:

  1. Hahaha..orang camni pun ada jugak..adeh..

    ReplyDelete
  2. haishhh... habis xda makanan kot nak gigit... aq sekolah dulu xda la pulak kes cikgu tokak2 student nie... hahahahaa.. stakat rotan tu standard la... dah buas...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Click for more information